29 Eylül 2012 Cumartesi

Seni Var Ya;D


Hep böyle bir kedim olsun istemiştim:D





4 yorum:

  1. tam ben yorum yaparken kaydı değiştirmişsin, öyle buyurdu blogger?

    YanıtlaSil
  2. Kaydı mı değiştirmek?:D

    YanıtlaSil
  3. ebet, o beniiiim benim ooo anne bizde niye yoohh şeklinde yorumlar yazarken yazdırmadı bana, kaydı değiştiriyo dedi, yazdırmadı:(

    YanıtlaSil
  4. Hım anladinko bilbao:D Satır aralarını düzeltiyordum sanırsam.

    YanıtlaSil

29 Eylül 2012 Cumartesi

Seni Var Ya;D


Hep böyle bir kedim olsun istemiştim:D





4 yorum:

  1. tam ben yorum yaparken kaydı değiştirmişsin, öyle buyurdu blogger?

    YanıtlaSil
  2. Kaydı mı değiştirmek?:D

    YanıtlaSil
  3. ebet, o beniiiim benim ooo anne bizde niye yoohh şeklinde yorumlar yazarken yazdırmadı bana, kaydı değiştiriyo dedi, yazdırmadı:(

    YanıtlaSil
  4. Hım anladinko bilbao:D Satır aralarını düzeltiyordum sanırsam.

    YanıtlaSil

.

 
blogger template by arcane palette