10 Kasım 2012 Cumartesi

Su, Ateş ve ... (bu sefer tahta değil:D)

"Su, ateş ve ahlak arkadaş olmuşlar, alararında konuşoyuorlarmış; biri merak etmiş ve suya sormuş: 
-Kaybolursan seni nasıl bulacağız?
Cevap şöyle olmuş:
-Nerede bir şırıltı, çağıltı duyarsanız ben oradayım.
Ateşe:
-Seni yitirirsen ne yapalım? diye sormuşlar.
Ateş:
-Bir duman gördüğünüz yerde ben varım.
Sıra ahlaka gelince yanıt şu olmuş:
-Beni kaybederseniz bir daha kesinlikle bulamazsınız!"

Cengiz Erşahin


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

10 Kasım 2012 Cumartesi

Su, Ateş ve ... (bu sefer tahta değil:D)

"Su, ateş ve ahlak arkadaş olmuşlar, alararında konuşoyuorlarmış; biri merak etmiş ve suya sormuş: 
-Kaybolursan seni nasıl bulacağız?
Cevap şöyle olmuş:
-Nerede bir şırıltı, çağıltı duyarsanız ben oradayım.
Ateşe:
-Seni yitirirsen ne yapalım? diye sormuşlar.
Ateş:
-Bir duman gördüğünüz yerde ben varım.
Sıra ahlaka gelince yanıt şu olmuş:
-Beni kaybederseniz bir daha kesinlikle bulamazsınız!"

Cengiz Erşahin


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

.

 
blogger template by arcane palette